Voorwaarden webshop

Sinds kort heeft Braveys een geautomatiseerde webshop, om het bestellen van producten makkelijker en overzichtelijker te maken.

Omdat we hiermee pas net begonnen zijn is het even wennen voor iedereen. Als je verbetersuggesties of vragen hebt, laat het ons graag weten via het contactformulier.

Verwerkingstijd

We doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te verwerken. In principe wachten we op de betaling. Hoelang dit duurt hangt af van de bank (1 tot 2 dagen). Je krijgt via de mail een bevestiging als we je betaling ontvangen hebben en overgaan op verzending.

Krijg je een mail dat we de bestelling hebben afgerond, betekent dit dat je bestelling meegegeven is met de post. Doorgaans is het er dan de volgende bezorgdag (via PostNL). Ervaring leert ons dat het toch nog een extra dag kan duren. Is het er de opvolgende dag nog niet, neem dan contact met ons op via het contactformulier.

De verzending

De productprijzen worden in de shop aangegeven zonder verzendkosten, wel inclusief de btw. In het winkelmandje (cart) zie je de verzendkosten van je bestelling via de reguliere post binnen Nederland. Op het moment hebben we enkel producten die gewoon door de brievenbus gaan. Je hoeft dus niet thuis te zijn om je bestelling in ontvangst te nemen. Wil je naar buiten Nederland versturen, neem dan even contact met ons op via het contactformulier.

Kado doen van een product

Tijdens het bestelproces kun je een ander verzendadres opgeven dan het factuuradres. Op deze wijze kun je de bestelling gelijk laten bezorgen bij de persoon aan wie je het kado doet. In het vakje opmerkingen kun je een boodschap bijvoegen die we bij je bestelling zullen voegen. Dit hoeft niet, maar het is natuurlijk wel handig als de ontvanger weet van wie hij/zij het kado heeft gekregen!

Mocht je een product aan meerdere personen willen versturen, kun je de andere adressen ook opgeven in het vakje opmerkingen. Je kunt ook de bestellingen los invoeren. Dit heeft namelijk geen effect op de (verzend)kosten van je bestelling (die blijven gelijk). We rekenen geen kosten voor de behandeling van bestellingen. Bij het overmaken is het wellicht handig om het totaalbedrag in een keer over te maken.

Wil je retourneren?

Ondanks dat we uiterste zorg besteden aan onze producten en de verzending, kan het zijn dat je niet tevreden bent of om een andere reden wilt retourneren. Je mag de producten aan ons retourneren, liefst in de originele verpakking, indien je dit binnen 14 dagen na ontvangst aan ons laat weten via het contactformulier of via mail@braveys.nl.

We vragen je dan een retourformulier in te vullen en dit met je product aan ons terug te sturen binnen 14 dagen. Zodra we het product ontvangen hebben storten we je aankoopbedrag terug. Als je de hele bestelling terugstuurt krijg je ook de verzendkosten teruggestort.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met *